طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان: وزارت ورزش از بوکس حمایت بیشتری کند

  • کد خبر: ۱۱۶۳۱۵
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
سرمربی تیم ملی بوکس جوانان: وزارت ورزش از بوکس حمایت بیشتری کند
سرمربی تیم ملی جوانان بوکس ایران گفت: مسابقات بوکس جوانان در مشهد از سطح بالایی برخوردار بود.

رضا مهدی پور در گفتگو با شهرآرانیوز و در حاشیه مسابقات بوکس جوانان کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات در برخی اوزان نزدیک و حتی در سطح تیم ملی بزرگسالان برگزار شد و خیلی فراتر از انتظار بود. البته در برخی از اوزان هم ضعف‌هایی بود که باید بیشتر کار شود و ما توقع بیشتری از ورزشکاران داشتیم.

وی در ادامه به کیفیت تیم خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: باید ببینیم قبلا بوکس خراسان کجا بوده و امروز در چه جایگاهی قرار دارد. الحق و الانصاف در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای پیشرفت بوکس خراسان صورت گرفته و امروز در مسابقات ثمره آن را با کسب ۵ مدال دیدیم.

وی افزود: رقابت‌های امسال در نهایت از سطح
خوب و قابل قبولی برخوردار بود و می‌توان گفت آینده خوبی برای این جوانان می‌شود متصور بود. امیدواریم وزارت ورزش و جوانان از این رشته بیشتر حمایت کند، چرا که استعداد زیادی در کشور و در رشته بوکس وجود دارد که می‌توانند در میادین جهانی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->